Cannes 2017: Sedma umetnost in lepota

Vsi, ki že leta spremljajo canski festival, vedo, da predstavlja veliko več kot le maratonsko prikazovanje filmov. Poleg filmov in nagrad festival prepoznamo tudi po posebni rdeči preprogi, ki se lahko primerja tudi z rdečo preprogo na podelitvi Oskarjev. Vsako leto je ta kultna rdeča preproga prostor za najuspešnejše in najpomembnejše lepotice iz različnih sfer javnega življenja.

 

Letos je filmski festival zaznamovalo tudi 20-letno sodelovanje s kozmetično hišo L'Oréal Paris.

Kino na prostem

Kot blagovna znamka, ki ponuja kakovostne in inovatine izdelke po dostopnih cenah, je L'Oréal Paris še enkrat potrdil, da skrbi za svoje potrošnike. Skozi kino na prostem so filmske dive, Julianne Moore, Andie MacDowell, Gong Li in Leila Bekhti naznanile projekcije zmagovalnih filmov v skladu s filozofijo blagovne znamke L'Oréal Paris.

100% Makeup: 100% Cannes

Glede na uspeh svoje prve makeup trgovine, ki so jo odprli leta 2016, je L'Oréal Paris nagradil obiskovalce filmskega festivala z odpiranjem svoje pop-up trgovine s 100% makeupom. Nekatere izmed najpomembnejših karakteristik te nevsakdanje trgovine so brezplačna ličenja in nasveti profesionalnih vizažistov kot tudi spoznavanje obiskovalcev z znanimi zaščitnimi obrazi te blagovne znamke. 

S svojo prisotnostjo na letošnjem canskem festivalu je L'Oréal Paris pokazal, da podpira ženske, film in lepoto, s čimer je le potrdil, da morata biti lepota in umetnost dostopna vsakomur!

Preberi še: Red carpet look

Povezane teme: make up

Registrirajte se / Prijavite se

Makeup recommends

Kako zbrati puder, ko ni testnih vzorčkov ali nakupuješ prek spleta

Če misliš, da pudra ne moreš izbrati brez testiranja v drogerijah in da spletno naročanje pomeni tudi zgrešen odtenek, se motiš! Poglej si, kako izbra...